AdAstrA Research Group, Ltd dba o zapewnienie maksymalnej satysfakcji użytkowników z zakupionego oprogramowania TRACE MODE i T-Factory. Zapewniamy pomoc techniczną w Języku rosyjskim, angielskim oraz chińskim każdemu, zarejestrowanemu użytkownikowi TRACE MODE, niezależnie od miejsca kupna programu.
Wsparcie techniczne TRACE MODE zapewniają zarówno nasz dział wsparcia technicznego jak i nasi Autoryzowani Partnerzy. Wszyscy inżynierowie działu wsparcia AdAstrA i ich Autoryzowani Partnerzy posiadają certyfikat TRACE MODE Certified Engineer oraz duże, praktyczne doświadczenie w tworzeniu systemów sterowania, co pozwala im rozwiązywać problemy użytkowników szybko i skutecznie.
Z pomocą techniczną można komunikować się na wszystkie możliwe sposoby, np. telefon, fax, e-mail, jak również forum online pomocy technicznejj.
Użytkownicy TRACE MODE mogą dostosować rodzaj wsparcia technicznego do swoich potrzeb. AdAstrA Research Group, Ltd. i jej Autoryzowani Partnerzy oferują następujące usługi:
- standardowa pomoc techniczna (darmowa);
- osobista pomoc techniczna;
- firmowe wsparcie techniczne.
Opłata za standardową pomoc techniczną wliczona jest w cenę oprogramowania i nie wymaga żadnych dodatkowych opłat. |